Translate

tirsdag 22. september 2015

New release at SLSLines.

It`s time for some new releases at SLSLines.Check out how the designteam have played with them here.Might have a go at our challenge too? You`ll find it here and the theme for our challenge this time ismonocrome.

My image is called book-eater-monster and colored with Copics..I didn`t wrote down my colorchoices this time,sorry about that.Used Cracle Paint on wings and green glitterglue in eyes.My card this time is shaped as a book.Inside it`s a little tag to write a personal message and "booksides" are actually a box.Used dies from Kaboks for the title.




Hope you like it!

Happy Scrapping ;)

Belinda


Your Scrapbook Place : -september.
Aurora Wings Challenge Blog: challenge-18-anything-goes.
One Sweet Challenge : september-challenge-at-one-sweet. (I know I`mmissing the orange color,but hoping it`s ok)



søndag 13. september 2015

Monokromatiske julekort.

I dag blogger jeg for Papirlosjen.Utfordringen denne måneden heter MONOKROMATISK og du finner den her.

Noen vil kanskje føle at det er vanskelig å låse seg til en fargeskala,men det kan også gjøres enkelt og elegant.Mine kort denne gangen er slik.Enkle,men effektfulle.

Har brukt bazill i 3 rødtoner.Dieser fra Diesire,kuttet og embosset.Tok en hvit stempelpute og strøk forsiktig over.Ser nesten rosa ut.Har brukt 3Dputer ved montering.God Jul er kuttet i mosegummi og strøk stempelputen over her også for å få lik stil.Veldig enkle inni.






Godt å være i gang med julekortene igjen ;)
Håper du finner litt inspirasjon i kortene mine.

Happy Scrapping!

Belinda

lørdag 12. september 2015

Monochrome at SLSLines

Da er det offisielt!Jeg er nytt medlem i DT til SLSLines.Takk Sal Scheibe for tillitten!Det er skikkelig morsomt å kunne boltre seg i utvalget som du finner her.

Now it`s officially! I`m a new member in SLSLines DT-team.Thank you,Sal Scheibe for the trust in me!It`s realy fun to take a dive in the selection of digis that you`ll find here.




Det er tid for ny utfordring hos SLSLines.Denne gangen heter utfordringen MONOKROMATISK.Du finner utfordringsbloggen her.Jeg har valgt fargen GRÅ.

It`s time for a new challenge at SLSLines.This time the challenge is named MONOCHROME.You`ll find the challenge blog here.I`ve chosen the color GREY.


Til mitt første kort har jeg valgt å leke med dette motivet som heter whimsical-robot.Har ikke laget denne typen mange ganger før,men synes det er en spennende måte å få dybde og liv i kortet.

For my first card I`ve chosen to play with this stamp called whimsical-robot.Haven`t made this type of card thatmany times before,but I think it`s a nice way to get depht and movement in te card.






Motivet er fargelagt med Copics.N7-N5-N4-N3-N2-N1 og N0.
Stamp is colored with Copics. N7-N5-N4-N3-N2-N1 and N0.

Kortet er laget av diverse restepapir i gråtoner.Stjernedies fra Spellbinders,stjernebue og stjernerader fra Marianne Design.Teksten i bakgrunnen er fra TimHoltz,stanset ut i glitrende mosegummi.Ellers har jeg brukt Dymo til tekst.

Leftovers in grey are used for this card.Stardies from Spellbinders,stararch and starlines from Marianne Design.Text in the back is from TimHoltz,here made in sparkling rubber sheets.Dymo for other text.



Håper du liker kortet mitt og kanskje legger igjen en kommentar.Følg SLSLines på Facebook.

Hope you like my card and leave a comment.Follow SLSLines on Facebook.


Happy Scrapping!

Belinda ;)


Deltar i disse utfordringene:

Kreativ Scrapping: utfordring-9-favoritter. (favorittfarge og jeg har stjerner som en favoritt)
Through the Craft Room: challenge-sept-8-sept-14.Anything goes.
Crafting From The Heart:challenge-76.
Craft Your Passion : challenge-278-always-anything-goes.
Paper Nest Dolls: september-challenge-9.
Scrapper`s Delights Challenge Blog: challenge-48-and-facebook-challenge.
Crafty Girls Creations: challenge-4.


lørdag 5. september 2015

Enkelt i brunt.

I dag er det en ny utfordring hos Papirlosjen og i den forbindelse har jeg laget et kort i bruntoner.Utfordringen denne gangen heter MONOKROMATISK og du finner den her.


Monokromatisk kan nok høres vanskelig ut for noen,men i grunnen trenger en ikke tenke så avansert.Her har jeg brukt 3 bazill i bruntoner,brun stempelsverte,blomster i brunt og halvperler.Dette er ikke avansert,men gjør seg godt synes jeg.Prøv deg du også ;) 

Klem fra meg :)


søndag 30. august 2015

Skoeske

Fikk for noen uker siden bestilling på esker hvor en kunne ta vare på barndomsminner.Jeg foreslo skoesker som jeg kunne dekorere.Nå ville jeg lage min variant som jeg har tenkt på siden jeg så den flotte lekeplassen som Silje Kristin Aunan laget.Se den her.
Siden dette også skulle være inspirasjonsbidrag for Papirlosjens pågående utfordring måtte dies eller punch benyttes.Du finner den her.Det var ikke noe problem her.Punch fra Martha Stewart og alle dies er fra Marianne design.Diesen jeg har brukt på hjørnene er opprinnelig en kortholder,men jeg har flere ganger brukt den som pynt på esker.








Blomster fra Wild Orcid Craft.Mønsterarket som toget er laget av er fra Kort&Godt.Hjerteperler og perlebånd er kjøpt privat.Knappene og bamsen er fra Europris.

Håper jeg kunne inspirere dere videre ;)

Happy Scrapping!

Klem fra meg ;)


Deltar i disse utfordringene:


mandag 24. august 2015

Kort i mixed media stil.

Sponsoren til Papirlosjen denne måneden SLSLines lot oss i DT teamet virkelig få leke oss med utvalget deres.Liker du motiver litt utenom det vanlige vil jeg anbefale å ta en titt.Jeg falt pladask for denne jenta!Sjekk henne ut her.



Fargelagt med Copic.
Hår,blomst,lepper:V06-V04-V01
Hud:E13-E11-E00-E000
Kinn:R20
Hatt,briller,smykke:N7-N5-N3
Øyne:G09-G03-G00
Har brukt Stickles på tårene og i øynene for effekt.




Her har jeg virkelig kost meg!Basen er laget av lilla bazill.Alle kanter er distressed og svertet med Vintage photo.Et lag med mintgrønn før jeg la et resteark i gråtoner som mønsterark oppå.
Limte alt på topplaget før jeg sprayet.Her er limputer flittig brukt.
Alt metallet er fra Korthobby.Sjekk utvalget her.Blomstene er rester fra diverse levrandører.Perlebåndet og perlene er kjøpt privat.Teksten er dies fra Tim Holtz og kuttet ut i mosegummi.To tynne lag med gesso før spray.Har blandet egne sprayer med Primary Elements(grønn og blå,rosa og lilla) Micro Beads fra Finnabair til slutt for å gi en ekstra effekt.

Håper dere liker kortet ;)

Happy Scrapping!

Klem fra meg :)

Deltar i disse utfordringene:
Aurora Wings Challenge Blog: challenge-17-anything-with-wings.
Hjerteboden: juli-utfordring.
Kreativ Scrapping: utfordring-8-bursdag.

mandag 10. august 2015

Bryllupskort.

Alltid spennende med bestillinger synes jeg.Litt prestasjonsangst ovenfor bestiller,men stort sett går alt veldig fint.Fikk bestilling på et bryllupskort og fikk i grunnen frie tøyler.Fikk se invitasjonen og den gikk i creme og rosa så da valgte jeg å holde meg til de fargene.

Basen er laget i vanilla bazill.På toppen har jeg brukt en dies fra Sizzix og limt perlehjerter på.Et tynt lag med rosa bazill  og så vanilla bazill.Stanset ut "nettingen" med dies fra JoannaSheen.Hjertet er fra Joy Crafts og blomstene er fra WildOrcidCrafts.Perlebåndet er kjøpt privat.


Paneler med rosa bazill.Teksten er laget med et alfabet jeg mener heter Magnolia.Brudeparet er dies fra JoannaSheen.Klistremerkene har jeg fått i gave.


Teksten er et stempel fra Kort&Godt.Skrivefeltet er en rest fra et mønsterark fra Pion.Håper du liker min variant av bryllupskort.

Happy Scrapping!

Klem fra meg

Deltar i disse utfordringene:

Card Mania : -anniversary.
Hjerteboden: juli-utfordring.
Papirplaneten : august-utfordring.
Scandinavia Paper Fun : utfordring-6-2015. I mine øyne er det absolutt aktuelt med brullupskort som sommertema da sommeren er høysesong for bryllup :)