Translate

torsdag 26. mai 2016

Til brudeparet.

Har du sett de nydelige bryllupsarkene til Maja Design?Jeg har lekt meg med de brune og grønne mønsterarkene i dette prosjektet.Du finner dem her hos Scrapomania. I tillegg har jeg brukt bazzill i fargen Cafè Ole og Vanilla.Bazzill finner du her.

Jeg har laget et stjernealbum med en liten tag og tilhørende boks.


I tillegg til det jeg allerede har nevnt har jeg brukt dieser(swirler) fra Marianne Design,blad-dies fra Memory Box,tekstdies er fra Kaboks.Hjertepynten husker jeg ikke og blomstene er fra Wild Orcid Crafts.

Både fronten og baksiden er laget så flate som overhodet mulig.Dette for at stjerne-effekten ikke skal ødelegges når det åpnes.Her har jeg brukt dies fra Tim Holtz.Disse blir garantert brukt flere ganger!Teksten er fra Wycinanka.



En liten tag til å skrive hilsen på.


Slik ser albumet ut når det er utslått.

Her kan du se alle de flotte sidene i stjernealbumet mitt.




Jeg håper du liker albumet og esken min.Kanskje prøve på ett selv?Du har fortsatt tid til å være med i Papirlosjen sin utfordring denne måneden som nettopp er bryllup.Du finner den her.

Happy Scrapping!

Klem fra meg


søndag 15. mai 2016

Ingen firkanter hos Barnemix.

Tema var ingen firkanter hos Barnemix denne gangen.Sponsor var Rick St Dennis.Ønsket mitt denne gangen var litt av en utfordring og det fikk jeg.Motivet jeg har valgt er en knalltøff drage med mange detaljer. Du finner den her.

En kjempelekker digi som ser mye vanskeligere ut å fargelegge enn det den trenger å være.Det er lagt inn på mye skygge at en trenger ikke i utgangspunktet tenke så mye skyggelegging.Har som vanlig brukt Copics til denne digien.Jeg har valgt å fargelegge i en gul/grønn skala.Gikk over med Wink of Stella i fargen "white" for å forsterke litt lys.

Jeg har laget en vifte i mixed media stil.Har brukt papp som base,bazzill utenpå.Et godt lag med modeling paste og varme for å få ekstra effekt.Hjemmelagde roser av restepapir.Laget av diverse dies fra Spellbinders og Joy Crafts.Malte alt med sort Gesso.Soft gel og Mica Powder i fargen "gold" er brushet på.Litt glitter ved rosene for effekt.Den sorte blonden er kjøpt privat.Den er limt på i folder.

Dette var et artig prosjekt som jeg sikkert vil prøve meg på igjen.



Klem fra meg :)

Utfordringer:
Card Mania Challenges : cmc80-flowers.
Copic Marker Norge: utfordring-77.
Create and Inspire : challenge-45.
Glitter `N` Sparkle Challenge Blog: challenge-188.
Kreativ Scrapping : utfordring-5-blomster.
Not Just Cards Challenge Blog : May Challenge


torsdag 5. mai 2016

Mai er tid for bryllup.

Det mener vi i hvertfall hos Papirlosjen.Den nye utfordringen heter rett og slett "bryllup".Sponsor denne måneden er All Dressed Up.Her er mitt DT bidrag.


Jeg har laget en liten hjertetag.Motivet er fargelagt med Copics og har overflod av glitter på skoene.Diesene som er brukt er fra Joy Crafts.Blonden er kjøpt privat.Perlebånd fra Scrapomania.Blomst fra Wild Orcid Crafts.

Håper dere liker min enkle,lille tag.Prøv deg gjerne på utfordringen vår!

Klem fra meg

torsdag 21. april 2016

Half-o-ween.

That`s the new challenge at SLSlines.Pop over and give it a go yourself?

My card this time is a spinning-card.My cool digi is from SLSlines of course and you`ll find her here.Not my kind of style,but I have to admit that it was fun coloring her and overdo her popping eye.Colored her up twice and glued them together.Easy to make,but a fun twist for the reciever.


Red bazzill as base and patterened paper from my bow with leftovers.Spiderweb is a die from Memory Box.Spider is unknown.




This zombie is colored with Copics.Glued a half bead on her popping eye to overdo the effect.

So,we`re halfway to Halloween.Wanna make something and have a chance to win cool digis?Go for it :)

DT Belinda

Challenges:

Crafting from the Heart: challenge-108.
Create and Inspire : challenge-44.
Creative Fingers: challenge-107-winners-105.
Inspiration Destination : NO-82.
Not Just Cards: -april-challenge.


tirsdag 12. april 2016

New releases from SLS Lines.

Today I want to show you a card in a style that I`m not so comfy with.The Clean and Simple style.Haven`t made so much in this style just because I find it difficult to get it right.I absolutly love to challenge myself,so I`ll try to make more og this style :)

The cute digi is from SLS Lines shop on Etsy.It`s named Cat and Mouse Rebels.As usual I`ve colored it with Copics.


Base is blue bazzill.Sentiment is diecutted in rubbersheet and dies are from Tim Holtz.And that`s it :)
Hope you like my kind of Clean & Simple.

Check out the other new releases here.

Hugs,
DT Belinda

Challenges:
CardMania: cmc-79-spring.
Craft your Passion: challenge-306-always-anything-goes.
Crafting from the Heart: challenge-107.
Creative Fingers : challenge-106-winners-104.



søndag 27. mars 2016

Happy Easter.

As a little Easter greeting some of SLS Lines DTmembers have made some cards to inspire you.Easter is absolutly something that suits our ongoing challenge "Springtime".Try iy out yourself?

I`ve made a card that`s wrapped around a chocolatebag.The cute digistamp is avalible at Etsy Shop and is named easter-bunny.You can also check out the other DT members makes here.



As always,digistamp is colored with Copics.


You could write a greeting or just stamp something on the inside.


Hope tou like it :)

Happy Easter everyone!

Hugs,
DT Belinda

Challenges:
Crafting from the Heart: challenge-104.
Crafty Creations Challenges: challenge-311-spring-fever.
Not Just Cards: march-challenge.
Trough the Craftroom Door: anything goes.




Springtime at SLS Lines.

A new challenge at SLS Lines and the theme this time is Springtime.That is a theme that involves so much.A pretty free theme in my mind.

My card is in pink.The beautiful digistamp is avalible in Etsy Shop.I`m a succer for fairies.Just love to craft with them.



Sentiment are Rub ons from Staz on.Text is in norwegian and says: A life-a small glimt of time between two forevers.


Yhe beautiful digistamp is colored with Copics.

Hope you like it :)

Hugs,
DT Belinda