Translate

tirsdag 4. februar 2014

Tidlig påske.

Har lekt meg med et påskeegg.Litt tidlig vil noen kanskje påstå,men pytt.
Lagde 5 håndlagde,store roser.
Rosene var mye lettere å lage enn jeg trodde!Fant framgangsmåte på YouTube.Lagde dem i kvitt papir og sprayet dem med litt farge etterpå.Skal legge på minnet å fargelegge papirat først neste gang fordi jeg måtte forme rosene endel etter at de hadde tørket igjen.Skal også se om jeg klarer å få dem endel mindre.Men de blir flotte!
Sett ovenfra.
Selve påskeegget er tapet med metalltape som er malt kvit og brushet med  gull for effekt.I tillegg til rosene har jeg brukt diverse blader av ukjent produsent og brune metallsnurrer fra Heidi`s Juveler på FB.Stempelet er egentlig to stempler fra Scrapomania satt sammen og klippet ut.Sløyfebåndet du skimter bak er jeg usikker på hvor kommer fra,men selve sløyfen er laget med Bow-it-all fra Zutter.genial om du liker sløyfer ;)
Her ser du sløyfen bedre.




3 kommentarer:

  1. For et nydelig påskeegg. Har du en link til youtube på de blomtene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Sjekk ut denne videoen ;) http://www.youtube.com/watch?v=_U3RQmAwhyg

      Lykke til!

      Slett