Translate

torsdag 21. august 2014

Gorjuss

Dette var en totalt ukjent stempelserie for min del for inntil et par uker siden.Nå når jeg først er gjort obs på serien så liker jeg den bedre og bedre.Vi  som fargelegger i Papirlosjen fikk en liten utfordring i å vise disse stemplene.Må si at jeg synes vi fikk til å vise forskjellige måter jeg da,eller hva?Sjekk ut her. Ville vise dere mitt første forsøk med stempelet også.

Her er rammen som fulgte med stempelet brukt som vindu.Soppene og pinnsvinet er klippet ut og limt innimellom dekorasjonsgresset.Jeg valgte å lage en ny vri og maskerte sammen noen stempler slik at det ble slik:

Stemplet med en coffee-farget stempelpute.Ville ha det litt mykere enn sort.Kommer til å prøve enda lysere en annen gang.I etterkant av dette bildet har jeg tatt på ModgePodge og glitter på kjolen.Selve kortet ble slik:

Og denne gang brukte jeg det store rammestempelet inni slik:
Her har jeg embosset rammen med hvitt.

Kanskje dette fikk deg til å se på stemplene dine i et nytt lys?

Happy Scrapping ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar