Translate

søndag 25. januar 2015

Konfirmasjonskort med pengelomme.

Konfirmasjonskort blir det laget en del av og ikke alle passer det å gi blomstrende kort til.Jeg prøver å ha litt variert utvalg og denne gangen ble det et mer tøft enn søtt kort.Malen på kortet er fra Papirlosjekollega Ane Lene sin blogg.Jeg har laget noen slike etterhvert og liker malen godt.


Her har jeg brukt skarpe farger både på bazill og mønsterark(The Rockstar Stack)Motivet er fra Kenny K og fargelagt med Copics.Jeg skal begynne å skrive opp hva jeg bruker av fargekomboer,så må love bot og bedring til neste gang.På frontpanelet har jeg brukt en dies fra Spellbinders som kutter et stilig hullmønster.Limt på bling i ulik størrelse innimellom."Konfirmasjon" er et alfabet jeg har fått.Aner ikke produsent."Gratulerer" er dies fra Kaboks som er kuttet ut i sølvark.



Jeg har valgt å beholde den litt røffe stilen inni også.Fortsatt mønsterark fra The Rockstar Stack.Jeg har kun laget et lite skrivefelt foreløbig.Har tenkt å finne noen kloke ord,men foreløbig er det tomt.


På baksiden har jeg brukt den andre delen av mønsterarket som jeg brukte på fronten.Mønsteret er i arket.

Håper du likte min variant av konfirmasjonskort.Herlig med litt skarpe farger innimellom synes jeg.

Happy Scrapping!

Deltar i Kreativ Scrapping sin januarutfordring: anything-goes.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar