Translate

søndag 30. august 2015

Skoeske

Fikk for noen uker siden bestilling på esker hvor en kunne ta vare på barndomsminner.Jeg foreslo skoesker som jeg kunne dekorere.Nå ville jeg lage min variant som jeg har tenkt på siden jeg så den flotte lekeplassen som Silje Kristin Aunan laget.Se den her.
Siden dette også skulle være inspirasjonsbidrag for Papirlosjens pågående utfordring måtte dies eller punch benyttes.Du finner den her.Det var ikke noe problem her.Punch fra Martha Stewart og alle dies er fra Marianne design.Diesen jeg har brukt på hjørnene er opprinnelig en kortholder,men jeg har flere ganger brukt den som pynt på esker.








Blomster fra Wild Orcid Craft.Mønsterarket som toget er laget av er fra Kort&Godt.Hjerteperler og perlebånd er kjøpt privat.Knappene og bamsen er fra Europris.

Håper jeg kunne inspirere dere videre ;)

Happy Scrapping!

Klem fra meg ;)


Deltar i disse utfordringene:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar