Translate

lørdag 31. desember 2016

Lyslykt med digier.

Som en avslutning på året 2016 har jeg laget en lyslykt for Papirlosjen. Utfordringen denne måneden har vært "Jul/Vinter". Lys i alle mulige varianter er vel det jeg bruker mest i denne årstiden så da måtte det bli en lykt til slutt i år.Motiv og tekst er fra KreativeHenderDigis. Jeg hadde noen ønsker omkring motiv og tekst som innehaver Gitte allerede hadde og vips så ordnet hun opp.








Jeg har brukt:

Digier fra månedens sponsor, KreativeHenderDigis. Engelen i toppen og teksten i stjernen er derfra.
Dies: En stor firkantet stjernedies fra Darice (ca 5,75" x 5,75"),liten stjernedies fra Kaboks og stjernedies fra Little B.
Punch: Panduro
Papir: Tykk,glatt,hvit kartong,sort bazzill,glitterark fra Panduro.
Metallben
Hvit stempelpute
Fran Tage embossing
bling
Vellum

Da håper jeg dere ble litt inspirert.Med ønske om et godt,kreativt nytt år og takk for det gamle.


Klem fra meg 


Utfordringer:

Aurora Wings Challenge : challenge-41-winter-wonderland.
Crafty Creations Challenge : any-holiday.
Kort o Mania: utfordring-166-jul.
Papirplaneten: utfordring-12-jul.

1 kommentar:

  1. What a beautiful project, Belinda! Thanks so much for joining our Winter Wonderland Challenge at Aurora Wings. xxD

    SvarSlett