Translate

mandag 27. mars 2017

Kortkit fra Scrapomania.

Det er like spennende hver gang vi i Papirlosjen får leke oss med kit fra Scrapomania. Skikkelig utfordrende å bruke det andre har satt sammen men også veldig befriende å bare leke fordi alt passer.

De forskjellige kitene finner du her.

I dette kitet fikk vi dette:




Av alt dette har jeg kreert et sett til påske (sjokolade-eske og lollipopkort til blomster), et bursdagskort med smakfull overraskelse og et bryllupskort. Har kun lagt til et lamineringsark og 3Dputer utenom kitet. Vi begynner med settet.


Det måtte liksom bli NOE påske ut av dette nydelige kitet og hvorfor ikke et sett? Har valgt denne nydelige diesen fra MarianneDesign på esken.






Beina på esken er laget med den samme diesen som på lokket. Jeg har snudd hjertene og brettet den i to. Det kreves flere lag for at beina skal bli stødig nok.


Dette ble en skikkelig fargeklatt av et kort. Herlige pasteller i skjønn harmoni. Diesen jeg har brukt i front finner du her. Den er jo perfekt til å få brukt noen av alle de meterene med bånd jeg har liggende. Ballongdiesen er fra Joy Crafts. Den er ikke inne akkurat nå,men et flott alternativ er denne  eller denne. Teksten er fra Kort&Godt,men den er dessverre utsolgt akkurat nå.


En liten smakfull overraskelse inni. 


Denne borden er bare nydelig og passer perfekt sammen med doilien jeg har brukt på bryllupskortet du straks får se.


Jeg er veldig glad i hjerter og disse hjertebordene fra JoyCrafts er og blir en favoritt. Dessverre ikke i nettbutikken nå,men alle border blir jo lekre på et slikt kort. Jeg valgte å fylle et hjerte med blomster i fronten og da måtte jeg lage noen av dem selv. Det er slett ikke så vanskelig som en tror. Her er en video som viser hvordan jeg lager rosene mine med en punch. Jeg har kun brukt tre lag.


Her ser du den nydelige doilien fra JoyCrafts som passer utmerket godt til den borden jeg brukte på det forrige kortet. Teksten er fra Kort&Godt.

Jeg håper du fant noe inspirasjon i mine kreasjoner. Anbefaler deg å prøve et kortkit eller kanskje ProjectLife passer deg bedre? Du finner de forskjellige valgmulighetene her.

Kos deg med scrappingen!

Klem fra meg :)

Utfordringer: 

Hjerteboden: mars-utfordring.
Papirplaneten: utfordring-15.




3 kommentarer:

  1. Kjempelekkert påskesett:)
    Takk for at du scrapper med oss hos kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Flotte kreasjoner! ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Papirplaneten!
    Gry

    SvarSlett
  3. Her var det mye flott.
    Takk for du deltok på Papirplaneten sin utfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlett