Translate

søndag 16. juli 2017

Skip o hoi.

Blogger for Scrapomania i dag og skal vise tre små kort jeg har laget med utgangspunkt i denne diesen.


Kjempefin dies med mange muligheter,men den kommer ikke til sin rett slik. Kanskje mine små kort kan endre inntrykket?





Her har jeg kombinert med en annen dies fra Joy! som jeg skal vise mer av en annen gang.




Det var mine tre små,maritime kort. 
Kos deg med scrappingen!

Klem fra meg :)

Utfordringer: 

Card Mania: cmc94-summer-fun.
Hjerteboden: juli-utfordring.
Papirplaneten: juli-utfordring.




4 kommentarer:

  1. Dette var festlige kort, morsomt med en annen vri. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  2. Så morsomme sommerlige kort.

    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart

    DT-Heidi

    SvarSlett
  3. Oi, oi, oi!! Eller Ship o`hoi!
    Disse var jo bare så fantastiske!!
    Herlighet så flotte detaljer ♥
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart challenge ♥
    Klem fra DT Maya

    SvarSlett
  4. Utrolig fine kort! Flotte maritime detaljer :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Beklager sen kommentering ♥ DT Hilde aka. Tindaloo

    SvarSlett