Translate

fredag 18. august 2017

Dyrisk fra KreativeHenderDigis.

Som medlem av Papirlosjen er jeg så heldig å få leke meg med digier fra KreativeHenderDigis. Ta gjerne en tur innom bildealbumene der du også. Et stort og variert utvalg i digier. Jeg har fargelagt alle med Copics og skyggelagt minimalt. Du trenger virkelig ikke skyggelegge disse da de har mye allerede skyggelagt.





Denne herlige katten er bare rå! På kort nr 2 har jeg brut motivet inni kortet som "pengelomme". Dvs at jeg har klippet rundt poten og brukt dobbelt opp med 3D-puter på tuppen an poten og limt den litt nedenfor klippelinjen. Om jeg gjør det igjen vil jeg muligens bruke en ekstra 3D-pute. Kjempestilig effekt!






Disse vovvsene er jo bare herlige da. De blir kjempekule på kort synes jeg. Jeg har valgt å klippe ut alle motivene da jeg synes de popper mer fram da. Litt jobb,men stilig effekt.



De siste kortene har jeg gjort supersøte. Slett ikke vanskelig det med denne søte pusen som titter over kanten. Kanskje du vil prøve degpå disse selv? Jeg håper mine varianter har gitt deg litt inspirasjon. Kanskje nok inspirasjon til å delta i utfordringen vår i Papirlosjen, "Alt er lov".

Klem fra meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar