Translate

torsdag 27. desember 2018

En siste krampetrekning.

Må jo nesten sies å være en siste krampetrekning med jul når jeg opprinnelig var ferdig med å scrappe jul men så var det den greien med å rydde vekk ting. Det er ofte når jeg rydder i tingene mine at inspirasjonen plutselig kan dukke opp. Jeg fant en nisse fra kreativehenderdigis på FB som jeg hadde fargelagt og noen nydelige juledies fra Scrapmagasinet på FB som jeg ikke hadde fått testet ut enda. Det endte opp i et tittelkort til en PL-side som jeg har planer om å få laget.





Jeg elsker effekter så nisseluen og drakten har fått en runde med "snøpenn" som en bruker varme på for at den skal boble opp.NÅ er jeg ferdig med jul :)

Klem fra meg.

Deltar i utfordringen hos ProjectLife i Norge. Tittelkort alene eller hel side med tema jul/vinter.




14 kommentarer:

  1. Wow så snyggt!!! Tomten är så fin, snöpennan blev bra. Tack för att du deltar i vår Adventskalender. /DT-Marit

    SvarSlett
  2. Så flott tittelkort, flott med den snøeffekten.
    Takk for at du deltar i vår Adventskalender.
    DT-Bodil

    SvarSlett
  3. Åh så fint med det luddiga vita på tomten! Så jättesnyggt titelkort! Tack för att du deltar i vår Adventskalender /DT-GUnilla

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Så fint at du deltar i Adventskalender konkurransen på Project life i Norge sin side! Likte kortet kjempe masse! :)
    DT - Jeanette

    SvarSlett
  6. Digger tittelkortet ditt😃 Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin Desember utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  7. Härligt att du fick testa dina nya saker och gjorde ett sånt fint kort! Tack för att du är med och tävlar hos oss! Gott Nytt År önskar DT-Kada

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett