Translate

torsdag 31. juli 2014

Sommerlig innpakning til Mokkabønner eller Kremtopper.

Har brukt samme ideen som til Toffifee-eskene som jeg lærte i fjor av Kitt Jorunn på Scrapomania.Har kun endret målene.Denne innpakningen passer både til Mokkabønner og Kremtopper da de har nøyaktig samme mål.Dette er av typen "skyv hele esken inni-innpakning".
Her har jeg laget selve basen med color copy fra Staples,mønsterarkene på hele esken er fra Maja Design(Skjærgårdsliv life by the sea)Hele paper paden er nydelig ♥ Har maskert sammen to Magnoliastempler og fargelagt med Distress Markers.Har også malt bølgene med litt ModgePodge ExtraExtra Glitter.Har hatt i små splittbinders der det skal være "bolter" i motivet.Osteklut bak motivet.Både motiv og noen av diecutsene er festet med 3Dputer.Fyrtårnet,skjellene og sjøstjernen er dies fra Marianne.Svertet lett med Vintage Photo.Ankeret husker jeg ikkje produsent,men er kjøpt hos Scrapomania.
Inni har jeg brukt tekst fra Kort&Godt.Et sitat jeg er utrolig glad i og som treffer de fleste.Havhesten og krabben er dies fra Joy! Har også svertet de lett med Vintage Photo.Rammediesene mener jeg er fra Spellbinders.


Håper du likte denne.Bare å spørre om det er noe du lurer på ;)

Fortsatt goooo sommer!

Hiver meg med hos disse utfordringene:
Kort o Mania: sommer
Kreative Verden: sommer
StampARTic: summer

3 kommentarer:

  1. Så fin eske, og flott fargelagt.

    SvarSlett
  2. Så flott, sommerlig og maritimt prosjekt. Nydelig fargelegging! DT-Rita

    SvarSlett
  3. Kjempe flott eske!
    Tusen takk for at du deltar på Kreative Verdens utfordring blogg.Hilsen DT Vibekke

    SvarSlett