Translate

søndag 8. februar 2015

Til Brudeparet.

Jeg har laget en eske som inspirasjon til Papirlosjen sin pågående utfordring, KJÆRLIGHET. I mine øyne rommer ordet kjærlighet så mye,så her er det rom for mange ting.

I`ve made a box for the ongoing challenge at Papirlosjen with the theme LOVE.The word love can meen so much in my eyes,so there should be plenty of things to make.


Esken jeg har laget passer til Melkehjerter.Jeg er visst inne i en periode med mye sterke,klare farger og det ble ikke noe unntak nå heller.

The box I`ve made suits a chokolatebox called Melkehjerter.My scrappingstyle these days are a lot of bold,bright colors and this is no exception.


Esken har hvit base og et lag med rødt.Det røde papiret er glitterark,men det er vanskelig å få skikkelig fram på bilde synes jeg.Blomster fra Wild Orcid Crafts.Jeg har rett og slett brukt barndomskunster og flettet blomsterkrans av stilkene for så å forme den til et hjerte.Motivet og kakeserviettene har jeg kjøpt privat.Til Brudeparet er dies fra Kaboks.Perler fra Ebay.

The box have a white base and layers of red.The red paper ig shimmering/ full of tinsel,but it`s difficult to show on photo.Flowers from Wild Orcid Crafts.I`ve used a childhood memory to arrange the flowers.I braided a lei and then shaped it as a heart.Motive and coockienapkin is bought from private sellers.Text is dies from Kaboks.Half-pearls from Ebay.





Som "ben" på esken har jeg brukt en kortholder-dies fra Marianne Design.Den er i to lag.Har limt lagene sammen og så målt hvor lange jeg vil ha dem.Kuttet av toppen og limt på esken.Perler fra Ebay.

As "legs" on my box I`ve used a dies from Marianne Design.It`s a die to make cardholders.I`ts in two layers.I`ve glued the layers together and then messured how long I needed them to be.Cut the top of and glued on to the box.Half-pearls from Ebay.


Jeg har valgt å holde det enkelt inni.Mulig jeg tilsetter litt mer tekst,men det får tiden vise.

Håper du ble inspirert til å lage et bidrag til utfordringen vår.

Happy Scrapping!

Klem fra meg.



I`ve chosen to keep it simple inside the box.I might add some text inside,but time will show.

I hope you got inspired to scrapp something for our challenge.

Happy Scrapping!

Hugs from me.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar