Translate

søndag 15. mai 2016

Ingen firkanter hos Barnemix.

Tema var ingen firkanter hos Barnemix denne gangen.Sponsor var Rick St Dennis.Ønsket mitt denne gangen var litt av en utfordring og det fikk jeg.Motivet jeg har valgt er en knalltøff drage med mange detaljer. Du finner den her.

En kjempelekker digi som ser mye vanskeligere ut å fargelegge enn det den trenger å være.Det er lagt inn på mye skygge at en trenger ikke i utgangspunktet tenke så mye skyggelegging.Har som vanlig brukt Copics til denne digien.Jeg har valgt å fargelegge i en gul/grønn skala.Gikk over med Wink of Stella i fargen "white" for å forsterke litt lys.

Jeg har laget en vifte i mixed media stil.Har brukt papp som base,bazzill utenpå.Et godt lag med modeling paste og varme for å få ekstra effekt.Hjemmelagde roser av restepapir.Laget av diverse dies fra Spellbinders og Joy Crafts.Malte alt med sort Gesso.Soft gel og Mica Powder i fargen "gold" er brushet på.Litt glitter ved rosene for effekt.Den sorte blonden er kjøpt privat.Den er limt på i folder.

Dette var et artig prosjekt som jeg sikkert vil prøve meg på igjen.



Klem fra meg :)

Utfordringer:
Card Mania Challenges : cmc80-flowers.
Copic Marker Norge: utfordring-77.
Create and Inspire : challenge-45.
Glitter `N` Sparkle Challenge Blog: challenge-188.
Kreativ Scrapping : utfordring-5-blomster.
Not Just Cards Challenge Blog : May Challenge


7 kommentarer:

  1. Kjempe fint!

    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scraps utfordring.

    DT Veronique

    SvarSlett
  2. Kjempefin :)
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. Lekker vifte og et flott og kreativt prosjekt!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Lovely! Thank you for joining us at Card Mania Challenge, good luck:)

    SvarSlett
  5. Wonderful creation!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge.
    Ileanaxx

    SvarSlett
  6. For et morsomt og originalt prosjekt. Fin fargelegging også! Takk for at du deltar hos Copic Marker Norge! Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  7. Dette var et flott og kreativt prosjekt, takk for at du deltar i utfordringen vår hos Copic marker Norge.
    Gunn***

    SvarSlett