Translate

lørdag 25. februar 2017

LO med fugleliv.

Lagde en LO etter skisse på Scrapomania sitt treff i januar. Jeg har ikke laget så mange LOer enda,så det hjelper litt å ha en skisse å følge.


Blinkskuddet av min sønn og meg er tatt i 2006. Vi hadde som fast tradisjon når vi var i Bergen sentrum at vi skulle mate fuglene ved Lille Lungegårdsvannet. Alltid like kjekt.



Jeg husker dessverre ikke produsent,men tittelen er kjøpt hos Scrapomania. Den har fått en runde med FranTage embossing på seg.


Denne diesen med måker er fra MarianneDesign. Den stanser ikke helt ut,men lager kjempestilig effekt i papiret.


Jeg har bla brukt dies fra MarianneDesign som er stanset ut i Vanilla bazzill og svertet forsiktig med Vintage Photo. Et alternativ her kan være disse fra Kaisercraft eller denne diesen fra MarianneDesign.

Håper du finner litt inspirasjon i LOen min.  Ønsker deg god helg videre.

Klem fra meg

Utfordringer:

Hjerteboden: februar-utfordring.
Not Just Cards Challengeblog: challenge-41-spring.
Papirplaneten : utfordring-14.


1 kommentar:

  1. Nydelig LO. Fint minne å ha i albumen. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirplaneten.
    DT-Annelen

    SvarSlett