Translate

mandag 18. september 2017

Fargesterk LO.

Denne måneden er det sjangeren Mixed Media som er utfordringen hos Papirlosjen nå i september. Herlig premie fra ScrapMart denne måneden, så hiv deg rundt og lek med mediumer du også :)

Jeg har valgt å lage en fargerik LO som inspirasjon denne gangen. Her er det heavy gel og micapulver med stensil først og pynten har blitt malt med sort gesso først før jeg har brukt hjemmelaget voks på de. Et embosset stempel av kamera er også med.







Jeg har valgt å sladde jenten på bildet da hun ikke ønsker å vises. En får likevel et godt inntrykk av bildene. De er fra en flott opplevelse i sommer. Vi var på VG-lista og i mine øyne sier LOen alt. Mye farger,mye folk,bilder, litt glamour og selvfølgelig god musikk. Dette var kjempegøy og vi håper på reprise til neste år.

Da håper jeg du fant litt inspirasjon til å prøve deg på utfordringen vår.

Klem fra meg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar