Translate

torsdag 16. oktober 2014

Stjernekort og blondeblomster.


I Papirlosjen har vi en pågående utfordring med blonder denne måneden,sjekk den ut her. Blonder kan en jo bruke til mye innen scrapping,så burde være mulighet for de fleste å hive seg med her ;)

Denne gangen har jeg laget et stjernekort.Ny bretteteknikk for meg,men ikke vanskelig i det hele tatt.Fant meg en flott tutorial som viste alt steg for steg.Fant den her.Blir ikke siste stjernekortet fra meg ;)


Blå bazill som base og mønsterarket er fra Kort&Godt.Blondeblomstene er laget av blonderester kuttet opp i veldig sm biter og festet med en brads.Blondene er fra F.Jensen Handel og du finner de og utrolig mye annet i nettbutikken her.Bradsene er nok fra den tid Notabene solgte mye scrappeting.Swirlen er fra Joanna Sheen,dvs en swirl som jeg klippet i to ;)Perlene er fra ebay.Har også svertet alle kanter med Vintage Photo.

Blondeblomster.
Inni valgte jeg å bruke en papirrest og embosset teksten.


Denne gangen valgte jeg å lage skrivefelt på baksiden.

Håper dere likte det ;)
Happy Scrapping!

Deltar i disse utfordringene:
Kort o Mania :/utfordring117-brettekort-folding-card.
Vintage utfordring:bruk minst to mønsterark.



4 kommentarer:

  1. Så flott stjerne og nydelige blondeblomster :)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos KortoMania.
    Klem fra Dt-Sissel

    SvarSlett
  2. Så flott og kreativt kort!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige tilbakemeldinger ;)

    SvarSlett