Translate

søndag 19. oktober 2014

Rosa Sløyfe-kort.



Jentene i Papirlosjen bestemte seg raskt for å gjøre en ekstra innsats for Rosa Sløyfe-aksjonen.Kreft rammer mange og mange av oss er berørte.Jeg er også berørt personlig da familie og venner kjemper mot denne grusomheten.Derfor var det også viktig for meg  på å kunne få bidra.Vi kjører budgivning på kortene våre på FB og håpet er at det skal komme inn bud slik at vi får gitt Rosa Sløyfe-aksjonen litt penger.

Tilbake til kortet mitt.Her har jeg brukt brun bazill som base og brukt Lifestyle Nesting Dies for å få formen på kortet.Mønsterpapiret er fra Kort&Godt.Har også laget en liten hjertetag med dies fra Magnolia og restepapir.Har stemplet og embosset ordet "klem" på tagen og brukt litt Frantage embossing powder på den.Charms ukjent.Motivet er jeg usikker på hvor er fra.Blomstene er fra Wild Orcid Craft.Perler og bånd fra Ebay.Stempelteksten er fra Scrapomanias egenproduserte stempelserie.Har brukt 3D-puter bak motivet slik at jeg kunne gjemme tagen bak.




Embosset hjertestempel fra Magnolia inni.

Da er kortet lagt ut på FB for bud.Vær med og støtt Rosa Sløyfa-aksjonen du også!

Happy Scrapping ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar