Translate

onsdag 5. november 2014

Mørkt og skinnende metall.

Denne månedens utfordring i Papirlosjen er "metall".Det kan brukes på så mange måter og denne gangen har jeg latt meg friste til å lage et lerret.Utfordringen finner du her.

Jeg er nok inspirert av den utrolig kule stilen til LindaSS som jeg kjenner via Scrapomania/Scrappeglede.Hun tryllet fram en artig front på en bok som jeg aldri fikk ut av hodet.Mye rart den dama finner på ;)Mye inspirasjon!

 Har kledd det lille lerretet med to lag med 250gr papir hvor jeg har klippet i det ene laget og laget hull til bånd før monteringen.Malte med svart gesso.Så tok jeg et middels lag med lim på papiret under og strødde knust glass over.Det var vel ment til lysdekor,men jeg bruker det til alt mulig ;)

Ballchain i sølv ble tredd i,forskjellige blomster ble malt med svart gesso.Alle blomster er fra WildOrcidCraft foruten de tre store solsikkene som er hjemmelaget.Metallet er fra Korthobby som også er sponsor for Papirlosjen denne måneden.Du finner  nettbutikken med herlig utvalg her.

Jeg klippet til en papirbit slik at den passet i metallpynten du ser nede i venstre hjørnet.Oppå har jeg blandet et tykt lag med UTEE og litt sølv embossingpulver.Effekten var utrolig stilig,men vanskelig å få tatt nærbilde av da refleksen i det blanke gjør det så utydelig.Har også penslet på litt ModgePodge extra extra glitter på blomstene og fra feen og nedpå blomstene.Litt bling i midten av blomstene er på sin plass.







Enlitt røffere side av meg denne gang.Hvem vet hva jeg finner på neste gang?

Happy Scrapping!

Klem fra meg ;)

Prøver meg her:
Card and Scrap - utfordring-85-lag-pa-lag.

1 kommentar:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett