Translate

onsdag 24. desember 2014

God jul,alle sammen!

I dag er det julaften og siste luke i Papirlosjen sin adventskalender.Jeg valgte å vise et kort jeg lagde i fjor.Enkelt i hvitt med en dompapp som blir framhevet av alt det hvite.


Kortbasen er laget i kartong.Selve kortet har en firkant nedfelt i front.Dekket hele flaten med Modeling Paste og brukte litt varmepistol for å få fram litt ekstra struktur.Granbaren øverst er fra Memory Box.Kongler og greiner er en Tim Holtz dies.Pyntesnurrer fra Kort&Godt og isoporkuler med glitter er fra Plantasjen.Dompappen fant jeg på Nille og jeg angrer bittert på at jeg ikke kjøpte flere.

Må si at jeg liker dette kortet veldig godt.Det minner meg om barndommens hvite jul med mengder av snø.Så om ikke annet kan jeg se på dette og mimre litt ;)

Ønsker alle en gledelig og fredfull julefeiring.

Klem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar