Translate

mandag 15. desember 2014

Kalender

I dag skal jeg vise dere en kalender jeg har laget.Basen er et lite lerret,grunnet med hvit akrylmaling.Har tatt fram litt rester av mnsterark,disdresset kanter og svertet med Vintage photo.Limte det på lerretet.Har brukt en sommerfugl-stensil,Modeling Paste og varme for å framheve sommerfuglene litt.Har kjøpt noen sprayer i storpakning hos Scrapomania.Du fyller flaskene med varmt vann og ristes før bruk.Myyye skimmer i de og det liker jeg ;)Lindys Stamp Gang står det på flasken.Finner de her.Har brukt to rosafarger og litt brun på sommerfuglene.Blomster fra Wild Orcid Crafts som også fikk malt på seg litt av rosasprayen.Klypen tilkalenderen har jeg fått.Perlebånd,perler og noen stenger med glasserte ender(brukesi midten av blomster ofte)fra Ebay.Sommerfuglene fikk et lag med ModgePodge extra extra glitter og kantet med Stickles,Crystal Ice.Mye mer skimmer over det hele enn hva jeg får fra på bilder ;)



Håper du liker min variant av kalender.Kanskje du lager din egen?

Klem fra Belinda

Deltar i disse utfordringene:
Nordsalten hobbyklubb:108-kalender.

5 kommentarer:

  1. Fin kalender. Takk for at du deltar hos NSHK. Klem Rita

    SvarSlett
  2. Nydelig kalender!! Stilige sommerfugler. Digger også det flotte skimmeret i sprayene til Lindys Stampgang!!
    Takk for at du deltar hos NSHK.
    KLEM

    SvarSlett
  3. Så fin kalender! Likte fargene og sommerfuglene. :)
    Takk for at du deltar hos NSHK. :)

    SvarSlett
  4. Skikkelig lekker kalender! Takk for at du scrapper med NSHK.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  5. Kjempefin kalender! Takk for at du scrapper med NSHK. Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett