Translate

torsdag 19. oktober 2017

Adventskalender.

Flere av oss scrappere er allerede i full gang med jul og jeg er en av dem. Har laget en adventskalender for Scrapomania. Basen er fyrstikkesker,men du kan selvfølgelig brette esker selv eller bruke dies.

Disse kalenderene har jeg sett mange varianter av. Min er ganske enkelt pyntet denne gangen.


Som nevnt er basen her fyrstikkesker. Jeg er veldig glad i de nydelige mønsterarkene til MajaDesign og den flotte serien Vintage Frost Basics er en favoritt. Pynten er flott trepynt fra SnipArt. Ta kontakt med Scrapomania om du vil sikre deg eksemplarer selv. Det er ytterst sjelden jeg bruker trepynt eller chipboard i sin opprinnelige farge. Jeg synes de blir finest når jeg behandler dem. Her har jeg embosset dem med Snowflake tinsel. Den er nydelig med mye glittereffekt.

På toppen har jeg plassert en stor flate med Modeling Paste og strødde glitter over før jeg satt reinsdyret nedi og lot tørke natten over. 

Håndtakene mener jeg er sett fra Tim Holtz hvor jeg har kjøpt mange sett for å kunne sette sammen rett farge over hele kalenderen.

Dette var min løsning på fyrstikkalender denne gangen. Litt skeptisk til rosa var jeg men ser jo nå at det så absolutt er innafor.Kanskje du lager en rosa en selv?

Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar