Translate

torsdag 5. oktober 2017

Til henne hos Papirlosjen.

Det er tid for ny utfordring hos Papirlosjen og denne gangen heter den "Til henne". Du finner den her. Tolk den som du vil.Vi har fått leke oss med digier fra denne månedens sponsor

CHING-CHOU KUIK.

Anbefaler å ta en titt på de nydelige digiene hennes hos Etsy. Du kan også se hvordan andre fargelegger motiver og delta i diskusjoner i Facebookgruppen hennes.

Til mitt DTbidrag har jeg fargelagt snowflake-angel med Copics. En nydelig digi som jeg valgte å gjøre fullstendig julete.




Dette er et enkelt staffeli-korthvor jeg har brukt detaljerte dies og foil.Ønsket mitt er at motivet skal komme best mulig fram. Så kun hvit bazzill,rød foil,halvperler og dies fra MemoryBox, AmyDesign og Kort&Godt utgjør dette kortet som er ment til en venninne av meg når høytiden kommer enda nærmere.
Klem fra meg.

Utfordringer:

Crafting from the Heart: challenge-177.
Crafty Creations: anything-goes.
Crafty Girls Creations: challenge-40.
Create and Inspire: challenge-66.


1 kommentar:

  1. What a gorgeous job on this card - the coloring is perfect. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett