Translate

onsdag 9. november 2016

Fra stempelmareritt til stempeldrøm.

Da jeg begynte som scrapper så hamstret jeg stempler.Både tekst og etterhvert motiver.Nå er samlingen blitt temmelig stor.Jeg har akrylklosser i mange ulike størrelser og stempelsverte i flere merker. Likevel endel mange sv stempeltrykkene mine opp slik:


eller slik:


Å prøve å rette opp igjen dette er omtrent umulig med en vanlig akrylkloss. JEG får det i hvertfall ikke til...ikke før nå! Nå har jeg funnet løsningen og har kommet i stempelhimmelen! Mange av stemplene mine vil få en ny mulighet nå. 
Du lurer på hva som har skjedd? Jeg ble introdusert for en herlighet fra We R Memory Keepers. Jeg fant min hos Scrapomania. Den heter Precision Press og jammen lever den ikkeopp til navnet! Innrømmer at jeg var skeptisk men er nå overbevist. Den er vell verdt pengene!

Stempeltrykkene jeg begynte innlegget med ble slik:

 

og slik:


Takket være mitt lille stempelvindunder!

Har laget en liten snutt som viser den i bruk



Imponert? Det er jeg! Ser plutselig muligheter med stempler som har vært vanskelige å få pent trykk av og mindre som ender i søppelet.

Du finner den her.

Kos deg! Skal stemple litt ;)

Klem fra meg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar