Translate

lørdag 5. november 2016

Konvoluttalbum.

Ny måned er i gang og dermed ny utfordring hos Papirlosjen. Vi har kalt utfordringen "Metall" og i det kan det bli mange tolkninger.
Sponsor denne måneden er All Dressed Up. Motivet jeg har lekt meg med heter Festival Lily.





Har laget et konvoluttalbum ved hjelp av flotte papirer fra Prima og 1-2-3 Punch Board fra We R Memory Keepers. Har lekt meg med stensil,paste og Mica Powder før jeg limte et orange silkebånd rundt albumet. Hadde litt rester fra en osteklut jeg hade farget med sprayer tidligere som jeg limte på. Et dypdykk i restekassen ble lagt under motivet for å få litt liv. Blomster fra Prima, charms fra Korthobby utenom sommerfuglen som jeg ikke vet hvor er fra.Små stjerner og tekst i tre funnet hos Scrapomania. Jeg brushet over med rustmaling fra Prima litt her og der.

Håper dere liker min tolkning av utfordringen "Metall". Prøv deg gjerne selv.

Klem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar