Translate

fredag 25. november 2016

Maritim LO hos Barnemix

Hos Barnemix har sponsoren denne gangen vært Julia Spiri. Motivet jeg har brukt finner du her. Som vanlig har jeg fargelagt med Copics.

Å lage LO er fortsatt en veldig uprøvd retning for min del. Har kommet dit i scrappingen at jeg trenger og har lyst til å teste mer ut uprøvde teknikker og stilarter. Her er mitt bidrag denne gangen:

Kantene er distressed (rufset til) og svertet med Vintage Photo. Å splesje farge litt her og der er uprøvd og måtte prøves. Jeg klippet til ulike resteark av plank og svertet disse. Danderte disse med lim og limputer for å få dybde. Limte så bildet på. Brukte stensil fra Clarity Stencils og en blanding av Modeling Paste og Mica oppå. 
Vinbeskyttelse er fantastisk å bruke som garneffekt. Har klippet den ugjevnt og limt på. Diecuts fra Marianne Design og Joanna Sheen.


Mye 3D puter her.




Det blir nok flere LOer på meg etterhvert. Har ønske om å få laget flere album,så da må jeg bare begynne :)

Kos deg med scrappingen!

Klem fra meg :)

Utfordringer:

Crafting from the Heart: challenge-137.
Crafty Girls Creations : challenge-30.


1 kommentar:

  1. Very nice creation. Thanks for playing along with us this week at Craft Your Passion. Hope to see you again soon.
    Lynn aka Lynnpenguin, CYP DT

    SvarSlett