Translate

torsdag 24. november 2016

Metallisk inspirasjon.

Når utfordringen hos Papirlosjen heter "Metall" så er det rom for mye rart.Jeg har denne gangen laget et kort i lillatoner. Motivene vi har kost oss med denne måneden er fra All Dressed Up. Det jeg har brukt her heter Flower Fairy.




Motivet er fargelagt med Copics. Tok et dypdykk i restekassen og fant fram mønsterark i lillatoner. Blomster er fra Wild Orcid Crafts og Kort&Godt. Den fine borden er i tre. Jeg valgte å embosse den i sølv. Litt bling fra Kort&Godt med sølv på baksiden. 

Kanskje litt lite metall på dette kortet,men det er det som er så flott med utfordringene våre.Her er det fritt for litt tolkning.

Håper du likte kortet mitt.

Klem fra meg

Utfordringer:

Crafting from your Heart: challenge-137.
Crafty Girls Creations : /challenge-30.


1 kommentar:

  1. Very cute.
    Thanks for joining us at Craft your passion challenges. Sorry I am a bit late commenting.
    Happy crafting
    Catherine X DT

    SvarSlett