Translate

lørdag 19. november 2016

Humor med Diamond Graphics.

I Barnemix har vi hatt fritt tema når vi skulle leke oss med motiver fra Diamond Graphics. Du finner motivene kun på cd via Ebay. Det er squirrelyjerryone som selger de.Motivene er som oftest av eldre mennesker,gjerne med en humoristisk vri.


Motivet er jo herlig i seg selv men for at det ikke skulle bli et vanvittig kaos valgte jeg en rolig bakgrunn laget kun med bazzill og dies. Jeg mener at diesen jeg har brukt er et sett fra Cherry Lynn. Har tegnet rundt den og klippet ut for å få fasongen på kortet og tegnet rundt en mindre for å få lik fasong på motivet. Blomster fra Prima og halvperler kjøpt privat. Teksten er i tre fra et sett jeg fant hos Scrapomania. Et enkelt kort men likevel mye som skjer :)

Klem fra meg







1 kommentar:

  1. Så nydelige kort! Motivet var bare herlig og sammen med diesen ble kortet heilt topp.

    SvarSlett